MALZEME YÖNETİMİ VE SATIN ALMA DAİRE BAŞKANLIĞI
1.
Başkanlığın genelini ilgilendiren mal ve hizmet alımlarıyla yapım işlerine
ilişkin alım ve ihale süreçlerini yürütmek.
2.Başkanlığın
ihtiyaç duyduğu hizmet binalarının kiralanmasıyla ilgili iş ve işlemleri
yürütmek.
3.
Satın alınan veya hibe yoluyla edinilen taşınır malların kayıt, muhafaza,
takip, sayım ve terkinini yapmak.
4.
Resmi mühürlerle ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
5.
Cami ve mescitlerdeki teberrukat eşyası ile ilgili işlemleri yürütmek.
6.
İl ve ilçe müftülükleri ile dini yüksek ihtisas ve eğitim merkezi
müdürlüklerinde bulunan taşıtlarla ilgili işlemleri yürütmek.
7.
Başkanlık taşıtlarının bakım/onarımları ile sigorta ve muayene işlemlerini
yürütmek.
8.
Başkanlık hizmetlerinde kullanılan malların bakım ve onarımları ile gayri maddi
hak alımını sağlamak.
9.
Başkanlık birimlerine mal ve hizmet alımlarıyla ilgili konularda teknik destek
sağlamak.
10.
Başkanlık personelinden ayni veya nakdi olarak giyecek yardımı verilmesi
öngörülenlerin görev kıyafetlerinin tasarımını yapmak, yaptırmak, gerektiğinde
satın alma ve dağıtım işlerini yürütmek.
11.
Başkanlık merkez binalarındaki oda, salon, depo ve benzeri kapalı alanlarla
ilgili yerleşim planlarını hazırlamak ve ilgili birimlerle koordine içerisinde
uygulanmasını takip etmek.
12.
Daire bünyesinde çalışan personelin mesai saatleri ve kılık-kıyafetleri ile
tutum ve davranışlarında mevzuata uygun davranmaları konusunda rehberlikte
bulunmak, uygulamayı takip ve kontrol ederek gerekli önlemleri almak.
13.
Yönetim Hizmetleri Genel Müdürlüğüne bağlı daire başkanlıklarınca talep edilen
her türlü mal veya hizmeti ilgili mevzuata uygun olarak ivedilikle sağlamak,
satın alma işleminin tamamlanmasından sonra da muayene-kabul veya kontrol
teşkilatı tutanağına göre ödeme işlemlerini gerçekleştirmek.
14.
Bütçe ile ilgili iş ve işlemlerde Genel Müdürlüğe bağlı alt birimler arasında
koordinasyonu sağlamak ve raporlamaları yapmak.
15.
Başkanlıkça düzenlenen organizasyonlar için gerekli satın alma işlemlerini
ilgili birimlerle işbirliği içerisinde gerçekleştirmek.
16.
Bütçe imkânlarıyla karşılanamayan satın alma işlemleriyle ilgili harcamaların
öncelikle hac ve umre hesabından, bunun da mümkün olmaması halinde Türkiye
Diyanet Vakfı bütçesinden karşılanması için ilgili birimlerle gerekli
koordinasyonu sağlamak.
17.
Görev alanıyla ilgili olarak amirlerince verilen diğer iş ve işlemleri
yürütmek.